جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   ایرپاد   ایرپاد پرو 2   کاور ایرپاد پرو 2 یونیک | Uniq LINO AirPods Pro 2 Case

کاور ایرپاد پرو 2 یونیک | Uniq LINO AirPods Pro 2 Case

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

کاور ایرپاد پرو 2 یونیک Uniq LINO AirPods Pro 2 Case

کاور LINO  برای ایرپاد های اپل را شرکت یونیک از اولین سری این ایرپاد ها معرفی و عرضه نموده است . همین موضوع می تواند نشان دهنده کیفیت و علاقه مصرف کنندگان به این مدل باشد.

یک کاور زیبا و حرفه ای با کیفیت ساخت بالا از مود اولیه درجه یک . این کاور زیبا از سیلیکون پزشکی بدون مواد سمی ساخته شده است . و در رنگ بندی های متنوعی  عرضه شده که متناسب با هر سلیقه ای خواهد بود.

کاور ایرپاد پرو 2 یونیک | Uniq LINO AirPods Pro 2 Case بصورت ویژه برای این مدل طراجی شده است و با مدل کاور یونیک AIRPODS PRO مدل Lino تفاوت های زیادی دارد.

به شکل مشخصی این مدل برای ایرپادز پرو 2 طراحی شده است . داشتن سوراخ های عبور صدا در محل اسپیکر کیس و همچنین داشتن بند برای اتصال به محل ویژه اتصال که جایگزین حلقه کارابین شده است . تفاوت های اصلی این مدل با سری قبل می باشد.

همچنین مدل پیشین کاور یونیک مدل LINO از شارژر بیسیم و باسیم پشتیبانی کامل می کند و محدودیتی برای استفاده از آن نخواهید داشت . در لایه داخلی این کاور از PC  سخت و محکم استفاده شده است که بخوبی از کیس شما در برابر ضربه و خط و خش محافظت می کند . و البته مانع از شل شدن کاور سیلیکونی بر روی کیس می شود.





برندیونیک
سازگار باAirPods Pro Gen2
جنسPC مقاوم (پلی کربنات), سیلیکون
  امتیاز کاربران به:

کاور ایرپاد پرو 2 یونیک | Uniq LINO AirPods Pro 2 Case

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط